26 iun. 2011

Dendrobium aggregatum

Acesta este Dendrobium lindleyi. L-am cumparat cu cativa ani in urma de la Hennis Orchideen.A venit montat pe scoarta de pluta si pentru ca pare sa se simta bine, asa a ramas.


Vara il ud aproape zilnic, iar iarna la fiecare 7-10 zile, cu apa de la robinet.

Din aprilie pana in octombrie primeste de doua ori pe saptamana fertilizanti Atami. Doza este de 0.5ml/l apa


Balconul are orientare estica, asa ca toate plantele mele sunt in plin soare pana spre pranz.

Umiditatea variaza intre 40-75%, in functie de sezon si momentul zilei.

In conditiile de crestere din balconul meu, florile dureaza putin peste 2 saptamani si au in jur de 3cm.

2 comentarii:

Giulia spunea...

Superb! Este varianta major, cumva? Ce dimensiuni are? Eu am unul dar e mic - a inflorit abundent in martie iar in mai vad ca face inca o tija.

DanaRaluca spunea...

...Nu stiu ce varianta este. Florile aveau undeva la 3cm diamentru.
Frunzele: cca 6cm lungime si vreo 2.5-3cm latime
Pseudobulbii: 4cm inaltime si vreo 1.5cm diametru.

...Unul din motivele pt. care l-am cumparat a fost fiindca citisem ca e parfumat. N-a fost, asa ca l-am dat. Mai am unul, insa nici acesta nu e parfumat. :) Inca nu m-am hotarat daca o sa il tin sau nu