24 apr. 2012

Phalaenopsis tetraspis C#1

Acesta este Phalaenopsis tetraspis C#1, cumparat de la Orchideen Lucke cu un an in urma.
Sunt multe speculatii privind aceasta varietate. Unii sunt de parere ca nu este o specie, ci un hibrid intre Phalaenopsis tetraspis x corningiana.
Planta mea are florile de cca 3.5-4cm. Petalele sunt aproape identice ca forma si au cca 4cm lungime si 1 cm latime.
Labelumul are 1.5cm lungime si pana la 0.4cm latime.
In conditiile mele de crestere, florile dureaza 15-20 de zile si in diminetile insorite au un parfum dulceag, si foarte discret.
Planta e montata pe o bucata de pluta si are radacinile infasurate intr-o chestie care habar n-am ce e si pe care am cumparat-o din Sumatra. Nu stiu la ce o folosesc ei
Eu ud planta de 2-3 times pe saptamana in timpul iernii si zilnic pe perioada verii, prin scufundare. Pentru udare folosesc apa de robinet, care in zona noastra este foarte dura.
De primavara pana toamna folosesc fertilizanti organici (de exemplu de la firma Atami)


Niciun comentariu: